Cardtype: Equipment
Clan: Tremere
Unique melee weapon.
Strength damage each strike. Vampires must spend twice the normal amount of blood to heal the damage from this weapon's strikes.
que fait elle exactement??? le double de degat ou juste qu il faut mettre 2 fois plus de sang pour guerir les blessures?
puis je augmenter mon strike avec une carte du type blood fury tout en beneficiant de ces effet ou remplace il le strike de l epee?
Blood Fury
Cardtype: Combat
Cost: 1 blood
Discipline: Thaumaturgy
[tha] Strike: strength+1 damage, only usable at close range. This damage cannot be prevented by cards that require Fortitude [for]. If the opposing vampire attempts to strike with a weapon this round, he or she does no damage.
[THA] As above, but for strength+2 damage.
De meme puis je utilise blood fury avec wooden stake pour faire plus de 1 dommage???
Wooden Stake
Stake
Cardtype: Equipment
Melee weapon.
Strength damage each strike. If more than 1 damage is inflicted on an opposing vampire by this weapon in a given combat, then that vampire is sent into torpor. In that case, this card is transferred to that vampire, and he or she doesn't untap as normal during the untap phase as long as he or she remains in torpor.
Merci de vos reponse a tous