Madness Network [Jyhad:R, VTES:R, CE:R]
Cardtype: Master
Clan: Malkavian
Unique master.
Put this card in play. After another Methuselah has finished all of his or her minion phase actions, any untapped Malkavians (going clockwise) can take actions. Any minion can burn this card as an action that any untapped Malkavian (in addition to the normally eligible blockers) can attempt to block (go clockwise if 2 or more want to block).
Bon j'ai 2 questions :
1) Puis-je bloquer l'action de burn du madness avec n'importe qui ? (en plus des malky untapped)
2) L'action pour détruire le madness n'est pas dirigée , donc si ni la proie , ni le pred essaient de le burner , il faut jouer eagle's sight avec les non-malkav pour bloquer, c'est bien ca ?
Protection du madness network
Modérateurs : Modérateurs, Judges
Protection du madness network
" You will drink only blood. You wil eat only ashes. You will walk forever in Darkness, all you touch will crumble into nothing, until the last days."
- François V.
Re: Protection du madness network
Si tu es le joueur qui a posé Madness Network, l'action pour le detruire est dirigée contre toi.Faust a écrit :Madness Network [Jyhad:R, VTES:R, CE:R]
Cardtype: Master
Clan: Malkavian
Unique master.
Put this card in play. After another Methuselah has finished all of his or her minion phase actions, any untapped Malkavians (going clockwise) can take actions. Any minion can burn this card as an action that any untapped Malkavian (in addition to the normally eligible blockers) can attempt to block (go clockwise if 2 or more want to block).
Bon j'ai 2 questions :
1) Puis-je bloquer l'action de burn du madness avec n'importe qui ? (en plus des malky untapped)
2) L'action pour détruire le madness n'est pas dirigée , donc si ni la proie , ni le pred essaient de le burner , il faut jouer eagle's sight avec les non-malkav pour bloquer, c'est bien ca ?
Tous tes minions peuvent donc la bloquer, qu'ils soient malkavian ou non.
De plus, tous les malkavians détappés de la table peuvent la bloquer (comme si ils avaient un eagle sight par défaut), par card text.
François V.
LSJ a écrit :I have no idea what this question is asking.
But I suspect the answer is: card text.