Vamp A (3 blood, cap 6) bleede et joue Daring en inf' => il part en torpeur avec 2 blood.
Ensuite, il se détappe avec Freak Drive en inf', il n'a plus qu'1 blood.
Ensuite, il fait regeneration en inf', et joue daring en inf'.

- Vamp A a 3 blood (1+4-2) ? Il gagne 4 avec Regeneration et se prend 2 dégats avec Daring en inf'.
- Vamp A a 4 blood (1+4-1) ? Il gagne 4 avec Regeneration et se prend 1 avec le Daring mais pas 2 car le premier aggravé envoie en torpeur.
- Vamp A est brulé ? Parce qu'il prend des aggravés alors qu'il est déjà en torpeur.
Daring the Dawn
[for] Vampires cannot block this action. -{The acting}- vampire takes 2 aggravated damage (not preventable) after the action {resolves}.
[FOR] As above, but -{the}- acting vampire takes 1 aggravated damage.
Freak Drive
Cost: 1 blood
[for] Only usable at the end of a successful action (after resolving the action). Untap this vampire.
[FOR] As above, but usable even if the action is blocked (play after combat, if any).
Regeneration
+1 stealth action. Only usable by a vampire in torpor.
[for] The acting vampire gains 4 blood from the blood bank. (Remove excess blood.) If this action is blocked, there is no combat; if the blocking minion is a vampire who can commit diablerie, that vampire may diablerize the acting vampire.
[FOR] As above, but the acting vampire gains 5 blood from the blood bank.
Bon et si on remplace Daring par Day Operation, ça donne quoi ?

Day Operation
Cost: 1 blood
[for] Only usable as the action is announced. Vampires cannot block this action. The acting vampire goes to torpor when the action is resolved.
[FOR] As above, but usable in response to an attempt to block.
Merci.