petite question.
J'ai une war ghoul dans mon cimetière qui est morte dans les tours précédents.
Si je joue pressing flesh sur la war ghoul. Elle arrive en jeu mais est-ce que je dois sacrifier un retainer ou un allié que je contrôle ?
Je pense que oui (vu le texte de la carte) mais je préfère être sûr.
Pressing Flesh
Type: Action
Requires: Thanatosis
+1 stealth action.
[thn] Choose an ally that was burned from play. Move that ally from the ash heap to your ready region with this card and life equal to its starting life. This ally is a zombie instead of what it used to be, gets -1 bleed, cannot gain life, and may play cards that require basic Fortitude [for] as a vampire.
[THN] As above, but with an additional life.
Rarity: HttB:R
War Ghoul
Type: Ally
Requires: Tzimisce
Cost: 3 pool
Ghoul with 5 life. 4 strength, 0 bleed.
When War Ghoul enters play, burn an ally or retainer you control. She can enter combat with any ready vampire controlled by another Methuselah as a (D) action. She may prevent 1 damage each round. Tap and burn War Ghoul to burn any location; you cannot use this ability during combat.
Rarity: Sabbat:R SW:R Third:R/PTz
pressing flesh et war ghoul
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pressing flesh et war ghoul
eveque69 a écrit :faire la pute je fais ça gratos
floppyzedolfin a écrit :
vonigner a écrit :Ca me démange très fort de faire une "CMB", mais comme je suis une fille je vais juste rien dire
- Ankha
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Oui, quand la WG entre en jeu ("enters play"), quelque soit le moyen, on doit brûler un allié ou retainer.
Pareil avec WG + Compel the Spirit.
http://groups.google.com/group/rec.game ... ac3cb02bc5
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