question simple est ce que ça combote ou pas ?
Repair the Undead Flesh
Type: Action
Requires: Fortitude
+3 stealth action.
[for] Put this card on this vampire. In combat, this vampire may heal aggravated damage by burning 3 blood per point healed. Burn this card if this vampire goes to torpor.
[FOR] As above, but burn only 2 blood per point.
Flesh of Marble
Type: Combat
Requires: Protean
Only usable before range is chosen.
[pro] For the duration of the combat, when this vampire suffers a point of damage (that he or she does not prevent) in a given round, any additional damage inflicted on this vampire in the same round is automatically prevented. Aggravated damage cannot be prevented in this way.
[PRO] As above, but aggravated damage is prevented in this way as well.
c'est subtil mais je me dis que dans le card text de flesh il précise que le dégat ne doit pas etre prevent
du coup là c'est pas le cas
il est pas prevent mais healed
nan ? j'abuse ?
repair the undead flesh / flesh of marble
Modérateurs : Modérateurs, Judges
je suis pas sûr de ta question, mais si tu "souffres" d'1 aggravé, ça déclenche FoM. Ensuite tu heales 1 aggravé via RtUF.
Ce serait plus clair si tu donnais un cas de figure, m'enfin ça combote, ouais. Voir AdC pour une abondante littérature sur FoM.
Ce serait plus clair si tu donnais un cas de figure, m'enfin ça combote, ouais. Voir AdC pour une abondante littérature sur FoM.
Stone
ouais, j'ai 2 extensions de retard, et alors? LoB, t'en as vite fait le tour. Il y a Leibon et il y a les méchants.
Pétition contre le ban d'Anthelios/ToGP/Seeds
ouais, j'ai 2 extensions de retard, et alors? LoB, t'en as vite fait le tour. Il y a Leibon et il y a les méchants.
Pétition contre le ban d'Anthelios/ToGP/Seeds